13 mars 2010

Stan..

Hej allihopa då. Kom precis hem från stan, mamma köpte en jacka.. Jaja.. Igår så va det sista dagen för Adam, vår lärare alltså. Det är så synd att han ska sluta, typ alla var ledsna! Han var den bästa lärare jag haft sedan jag började i den skolan (Klass 2). Nu ska vi få den gamla läraren Maria som jag sagt.. Nästa vecka så sticker jag till Manillaskolan, alltså en skola för döva. Ska på kurs för barn och syskon till döva. Man lär sig teckenspråk.. Även om jag redan vet hur man tecknar sedan när jag var 1 år så vill jag veta mer, sjukt eller hur?? När jag var i stan så såg jag i en bokaffär Topmodel och Make up model som man kan sminka och designa kläder på pappret.. Lite barnsligt men jag tycker om det, speciellt att designa kläder och det är mitt drömjobb.. Jaja.. Nu ska jag sticka!! Vill göra annat än att sitta framför datorn hela dagen.. Hejdå.

Nelly-Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar