29 mars 2010

Hej.

Heej!! Jag har haft en trråkig dag i skolan.. Har bara haft matte, matte, matte och MER matte!!!!!! Och såklart ett matteprov som vi ska ha imorgon och på onsdag också.. Men sen är vi lediga på fredag och hela nästa vecka!!! Sköönt!! Men det tråkiga är att jag inte kommer ha något att göra.. Efter skolan så gick Javi hem till mig och vi gjorde några roliga saker.. Just nu sitter jag och gör ett kort till mormor som fyller år och läser gåtor.. Här kommer en bra:

Du kommer till ett vägskäl, den ena vägen leder till staden och den andra till ödemarken och du vill till staden.. Vid vägkorsningen står en man och en kvinna. Du vet att en alltid ljuger och att en alltid talar sanning men du vet inte vem som gör vad. Du får bara ställa en fråga, hur ska du formulera din fråga för att få veta vägen till staden??

Vi ses jag ska titta på Spårlöst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar