23 februari 2010

Bloggdesigner??

Hej allesammans!! Hur är det med er? Hoppas bloggen är bra hittills!! Just nu söker jag någon som är generös av sig som kan fixa en bloggdesign, eller åtminstonde berätta mått osv.. Jag sitter nu och pluggar inför provet om några dagar.. Gustav Vasa.. Gud det är så svårt att komma ihåg alla åren insklusive Vasas söner!! Jag kommer Dö!! Men det är tur att det inte är ett nationellt prov som vi börjat med typ förra veckan.. Vi gjorde ett idag på engelska.. De är ganska enkla alltså jag trodde att lärarna skulle sitta och stirra på oss medans alla knappt vågar gå på toa.. Men det är lugnt, det är mest sådant jag redan lärt mig!! Jenny, en i min klass, blev typ dödad idad (IGEN) haha.. Hon blir typ mobbad, fast på skoj.. Hon har typ skapat det nya modet, snö på kläderna!! Hahahaha... Men jag borde egentligen fortsätta plugga.. Om du vet något om bloggdesign så snälla tala om det för mig!! Vi ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar